Drammen kommune består av de tidligere kommunene Drammen, Svelvik og Nedre Eiker. Kommunen strekker seg fra Steinberg og hele veien ut til Berger i Svelvik, et område som gir oss enormt potensiale. Senterpartiet sørger for at vi utvikler hele kommunen.

Senterpartiet har som mål å utvikle dagens tre kommuner til en felles kommune, hvor de ulike kvalitetene hver kommunedel har å by på blir tatt vare på og utviklet. I kommunen finnes det kvaliteter og mennesker som er med på å gjøre den nye kommunen unik, Senterpartiet vil arbeide for at alle de kvalitetene får plass i vår kommune. Da er det også viktig at vi forvalter alle disse kvalitetene på en måte de fortjener og med det ansvaret som følger. Vi vil utvikle kommunen for de mange, hvor mulighetene er like og tilbudet ikke preges av hvilket postnummer du har. Senterpartiet har troen på at alt det vi gjør i dag skal sørge for at det samfunnet vi gir videre er bedre enn det vi overtok. Dette er ingen enkel oppgave, men vi mener at alt begynner i det små og det nære.

Det er nettopp derfor vi er nær folk.

Ledelse