Nord-Trøndelag

Aktuelt i Nord-Trøndelag

3. mars 2017

Regjeringens forslag er lureri

– Regjeringens forslag til endringer i Naturmangfoldsloven vil gi mer ulv i Norge. Bestanden er mye høyere enn det Stortinget har bestemt og folk som føler dette på kroppen er fortvilet og føler seg oversett. Regjeringen har fra dag én ignorert både Stortinget og folkets bekymring. Dagens forslag fra regjeringen om endringer i naturmangfoldloven kan i realiteten gjøre det enda vanskeligere å felle ulv. Det kommer Senterpartiet aldri til å godta, sier parlamentarisk leder Marit Arnstad.

13. desember 2016

Åslaug Haga hovedgjest på fylkesårsmøtet 2017!

Telemark Senterparti skal ha sitt fylkesårsmøte på Quality Straand Hotell i Vrådal fredag 10. og lørdag 11. februar. Vi har vore så heldige å få besøk av vår tidlegare partileiar og statsråd Åslaug Haga på fredag og på laurdag avsluttar vi årsmøtet med sentralstyremedlem og stortingskandidat Kathrine Kleveland frå Vestfold. I tillegg skal vi bli nærare kjent med vår stortingskandidat Åslaug Sem-Jacobsen! Åslaug skal innleie fredag under tittelen: Slik skal jeg vinne Telemark
22. november 2016

Marit Arnstad på 1. plass i Nord-Trøndelag

Nominasjonsmøtet i Senterpartiet i Nord-Trøndelag har i dag valgt Sps stortingsliste for 2017. Hele lista ble enstemmig vedtatt som nominasjonskomiteen foreslo.