Agerup ny leder i Holmestrand Sp

Sist endret: 27.09.2020 #Vestfold
En diskusjonslysten gjeng deltok på årsmøtet i Holmestrand Senterparti 3. november. Etter et ryddig gjennomført årsmøte, ble det frisk diskusjon om aktuelle saker.

God stemning og ryddige papirer, grei økonomi og aktivt år i Holmestrand bystyre ble presentert. Valgkampen ble også evaluert som godt gjennomført. Leder i valgkomiteen la frem kandidater til alle verv og Per Harald Agerup ble valgt til ny lokallagsleder.

Fylkesleder Kathrine Kleveland var på hjemmebane på Fjellhall i Hillestad, og presenterte saker fra fylkesstyret, og sentrale Senterpartisaker. Hun la fram endel av de gode tallene for Senterpartiet på landsbasis, og sa at nå må vi alle holde oppe en god Senterpartipolitikk i de to årene som er fram til valget i 2017.

Deretter ble det diskusjon om aktuelle saker som flyktningkrisen, politireform, og flere lokale saker.

Direkte etter årsmøtet benyttet bystyrerepresentant Heidi Næss Midtskogen anledningen til å ha et lite gruppemøte, der blant annet kommunereform, og mulig sammenslåing med Hof kommune.