Bypolitisk konferanse

Sist endret: 27.09.2020 #Buskerud#Vestfold#Telemark
Buskerud, Telemark og Vestfold Senterparti inviterer til bypolitisk konferanse lørdag 22. mars kl 10.00 ? 15.00 Sted: Larvik Rådhus, Romberggata 4 (rett bak Grand hotell i Storgata, parkering ved rådhuset eller på jernbanestasjonen like ved)

PROGRAM:
Kl 10.00:     Vårt arbeid i urbane strøk – steder hvor det bor mye folk – hva tenker vi oss?
3 innledninger fra Else Marie Rødby, Drammen, Olav Nordheim, Larvik og Kristine Grøtting, Porsgrunn

Kl 10.45 – 12.00:     Åslaug Sem-Jacobsen, leder av kultur- og stedsutviklingsutvalget i Notodden:
Senterpartiet i urbane strøk – hva gjør vi?

Les mer om Åslaug her:
Sem-Jacobsen er prosjektleiar og journalist med bakgrunn frå både TV2 og NRK, men fyrst og fremst det siste der ho i snart ti år har leia fleire av dei mest kjente satsingane på nett og TV for dei under 40 år: «Lydverket», «Trekant» og «Typen til». Ho hadde redaksjonelt ansvar for dei store fleirmediale festivalsommar-satsingane til NRK frå Hove, Øya og Quart store delar av 2000-talet. Ho har ellers jobba som nyheitsjournalist og kulturjournalist sidan 1997 etter endt mediehøgskole, og drive mykje med nyskaping og utviklingsarbeid i både P3, Ung- og Kulturavdelinga.

Odelsjenta frå Heddal driv garden Roe saman med mannen Dagfinn. Dei siste åra med stort engasjement for
lokalmiljøet. Ho brenn sterkt for mange av dei lag og organisasjonar som gjer Notodden-samfunnet til ein god stad å vera: Idrettslaga, Bluesfestivalen og alt det flotte kulturlivet.

Kl 12.00- 13.00:     Lunch – vi serverer snitter.

Kl 13.00-14.00:    John Andre Storebø, nyvalgt leder i Oslo Sp, tidl valgkampsekr i Senterungdommen:
Markedsføring, posisjonering og profilering. Litt også om hvordan Oslo Sp jobba i valgkampen.

Kl 14.00 – 15.00:     Vegen videre i det bypolitiske arbeidet – idedugnad.

NB: Dagkonferansen er gratis for møtedeltakerne- de 3 fylkespartiene deler på kostnadene!