Et svært vellykket landsmøte!

Sist endret: 27.09.2020 #Vestfold
Med gode meningsmålinger i ryggen, medlemsvekst i fjor, og rekordmange deltagere gjennomførte Senterpartiet landsmøte i Haugesund i helgen i en svært optimistisk tone! Hele 12 vestfoldinger deltok, og satte sitt preg på landsmøtet.

Ivar Andreassen ønsket seg ”en duft av frisk bypolitikk”, Lise-Marie Sommerstad var kritisk til nedlegging av krisesentre og løftet fram Red my lips, Thorvald Hillestad snakket om kommunesammenslåing og Kathrine Kleveland ønsket en valgkamp med forbrukerretta fokus på mat og Øyvind Hunskaar ønsket folkevalgt mer styring over statlig regional politikk.

Trygve Magnus Slagsvold Vedum sa i sin tale at folk ved høstens valg skulle stille seg spørsmålet om hvilket parti som er mest på lag med det Norge folk elsker. Og for oss er svaret enkelt, Senterpartiet!

Den svenske partilederen fra Centerpartiet, Annie Lööf, inspirerte i sin tale der hun snakket om deres «nærodlad" politikk med fokus på mat, entreprenørskap, fornybar energi, en troverdig politikk for folk i hele landet :)

Hele ledelsen ble gjenvalgt, deriblant Kathrine Kleveland fra Holmestrand som dermed fortsetter i sentralstyret, og gleder seg til det!

Se et par av Vestfoldinnleggene her: