Folk strømmet til Sundbykåsa

Sist endret: 27.09.2020 #Telemark
Bamble Senterparti fulgte opp vårens store suksess med åpen gård på Sundbykåsa denne helga. Og nok en gang strømmet folk til. Opp mot 250 mennesker var innom arrangementet i løpet av de fire timene det holdt på lørdag. Lokalpartiet er strålende fornøyd med dette, og Senterpartiets 2. nestleder Anne Beathe Tvinnereim var imponert over det hun var med på. ? Dette er jo en strålende måte å vise hva vår politikk står for. Mat og miljø er en av våre hovedsaker, og en grønn lunge slik som Sundbykåsa er, liggende midt mellom småbyene Langesund og Stathelle, er gull verdt for små og store, sier hun.

De to foreslåtte listetoppene, Heidi Herum og Torstein Dahl, var også til stede.

Nordjore og Glittum på kjøkkenet

Bamble Senterparti nøyde seg ikke bare med å vise hvordan mat blir produsert under lørdagens arrangement på Sundbykåsa. De hadde alliert seg med selveste sjefsbudeia Bodil Nordjore.

– Målsettingen med dagen er som sist vi arrangerte. Vi vil spre budskapet om at maten kommer ikke av seg sjøl. Derfor har vi denne gangen hyra inn Bodil Nordjore for å lage og servere sin kjøttsuppe kokt på gode, norske råvarer. Og mat kan denne dama.

– Suppa var knallgod, smiler Torstein Dahl og Heidi Herum

Se flott oppslag i Porsgrunns Dagblad.