Fylkesårsmøte 2016: Gjenvalg på Fasteraune

Senterpartiet i Oppland holder sitt fylkesårsmøte 4.-5. mars. Valgkomiteen har nå kommet med sin innstilling på nytt fylkesstyre

Marthe Lang-Ree er leder i valgkomiteen, hun er svært fornøyd med resultatet de har kommet fram til:

«Vi er godt fornøyd med at Bengt Fasteraune fra Dovre ønsker å fortsette som leder i Oppland Senterparti sammen med nestlederne Aud Hove fra Skjåk og Magnhild Strand fra Øystre Slidre. Vi i valgkomiteen er også godt fornøyd med styrets sammensetning og ser fram til at de synliggjør viktige saker for Oppland og for Oppland Senterparti.»

Forslag på nytt fylkesstyre i Oppland Senterparti 2016 - 2017

Leder:                                               Bengt Fasteraune, Dovre                          Gjenvalg

1.nestleder:                                      Aud Hove, Skjåk                                        Ikke på valg

2. nestleder:                                     Magnhild Strand, Øystre Slidre                  Ikke på valg