Fylkesårsmøte Senterkvinnene og Senterungdomen 2015

Sist endret: 27.09.2020 #Sogn og Fjordane
Velkomen til Senterkvinnene og Senterungdomen sine årsmøter 23.1- 25.1.15 på Skei.

Fylkesårsmøta til Senterkvinnene og Senterungdomen nærmar seg og skal i år vere på Skei.

Senterkvinnene sitt årsmøte startar fredag 23.1.15 kl 16.30 på Skei Hotel og avsluttar laurdag 24.1.15 kl. 15.00. Sakspapir til årsmøte finn du elektronisk på møteskya: http://1drv.ms/1F3Lklf

Innkvartering blir på enkeltrom, gi difor beskjed dersom nokon skal ha dobbeltrom. Deltakaravgift er kr 500,- for dei to første deltakarane pr. lokallag.  For andre utsendingar frå lokallaget vert deltakaravgifta kr 990,-.  Enkeltromtillegg er kr 300,- Rekning for deltakaravgift vert sendt lokallaga i SP.

Senterungdomen sitt årsmøte startar laurdag 24.1.15 kl 16.00 i møtelokala til Esso Skei i bankbygget, og avsluttar med lunsj søndag 25.1.15 kl. 13.30. Sakspapir finn du elektronisk på møteskya: http://1drv.ms/1w0bf7Y

Deltakaravgift er kr 300,- . Rekning for deltakaravgift vert sendt lokallaga i SP. Årsmøtet er ope for alle medlemar i Senterungdomen. Innkvartering blir på hyttene ved Esso Skei.

Påmeldingsfrist for årsmøta er måndag 12. januar til prv@sp.no/ 97706884

Som vanleg blir det fellesseminar med Senterkvinnene og Senterungdomen på laurdag 24.1.15 kl 10.00- 15.00.

Som vanleg eit veldig bra program, kom og bli med på ei kjekk helg!

• Kl. 10.00-10.15 Velkomen v/ fylkesleiarane Gunn Sande og Nikolai Åshamar

• Kl. 10.15-11.15 Temaforedrag «Kommunereform og vegen vidare» v/ Hallvard Oppedal, leiar av kommunereformutvalet Sp Sfj og ordførar i Gulen

• Kl. 11.30 Lunsj

• Kl. 12.30-13.15Temaforedrag «Eu/Eøs i kvinne og undomsperspektiv» v/ Erlend Herstad, sentralstyremedlem SUL