Generalsekretær for Senterkvinnene (vikariat 40% stilling)

Sist endret: 27.09.2020
Er du samfunnsengasjert, kreativ og resultatorientert? Opptatt av likestilling? Da er dette stillingen for deg!

Senterpartiet har gjennom de siste tiårene vært et av landets mest innflytelsesrike partier. Partiet har et høyt antall ordførere, fylkestings- og kommunepolitikere, samt ti stortingsrepresentanter og en sterk organisasjon over hele landet. Senterkvinnene er Senterpartiets kvinneorganisasjon, og ledes av et sentralstyre som velges av Senterkvinnenes landsmøte. Organisasjonen består av mange engasjerte kvinner som driver aktivitet over hele landet, og på alle nivåer fra lokalt til nasjonalt.

Generalsekretær (vikariat 40% stilling)

Vi søker en person som deler Senterpartiets grunnverdier og har et sterkt kvinnepolitisk engasjement. Generalsekretæren er en viktig del av et spennende politisk miljø, og har en sentral rolle i å utvikle organisasjonen og i strategiutviklingsarbeidet til Senterkvinnene.

Sentrale arbeidsoppgaver

•           Organisasjonsutvikling

•           Medlemsoppfølging

•           Planlegging og samordning av politisk og organisatorisk aktivitet

•           Arrangere møter og konferanser

•           Økonomistyring og regnskapsrapportering

•           Bistå tillitsvalgte

•           Representere Senterkvinnene i møter og arrangementer

Det er en fordel om søkeren har organisasjonserfaring, kunnskap om økonomistyring, gode samarbeidsevner og god muntlig og skriftlig framstillingsevne.Viktige egenskaper er evnen til godt samspill med tillitsvalgte og Sps organisasjon forøvrig, at du er initiativrik og har gode lederegenskaper.

Det må påregnes en del kvelds- og helgearbeid.

Senterpartiet har gruppelivsforsikring.  Lønn etter avtale. Arbeidssted er Oslo.

Tiltredelsestidspunkt etter nærmere avtale/snarest mulig. Vikariatet løper i utgangspunktet til medio september 2017.

For mer informasjon om stillingen kontakt: leder Beate Marie Dahl Eide på tlf. 917 39 893 eller e-post bmde@sp.no

Søknad med CV sendes innen 19.8 til bmde@sp.no.