GODT MØTE MED BEDRIFTSFORBUNDET

Sist endret: 27.09.2020 #Vestfold#Telemark
Førstekandidatene i Vestfold, Telemark og Aust-Agder hadde et nyttig møte med Bedriftsforbundet region sør en varm sommerdag i Tønsberg.

Fra Bedriftsforbundet stilte Steinar A. Grønhaug, regionleder i region Sør og styremedlem Linda Cecilie Rønningen.

Bedriftsforbundet er en 20 år gammel interesseorganisasjon for små og mellomstore bedrifter, og har omtrent 3000 medlemsbedrifter. De er inndelt i 6 regioner – region sør innbefatter fylkene Vestfold, Telemark, Aust-Agder og Vest Agder. Før valget satser de på å utfordre de politiske partiene på næringspolitikk, og Kathrine, Beate Marie og Kåre Gunnar måtte svare både på utfordringene i egen region og partiets politikk på skatt, forenkling, arbeidsliv og samferdsel.

-          Møtet viste at Senterpartiet og Bedriftsforbundet er enige om mye. Vi fikk mange gode innspill på grep som vil gjøre hverdagen enklere for små og mellomstore bedrifter, blant annet når det gjelder forskuddsskatt, sykelønn og arveavgift - forslag vi vil jobbe videre med, sier tre fornøyde førstekandidater.