Hellefoss - en viktig industribedrift

Sist endret: 27.09.2020 #Buskerud
Stortingsrepresentant Per Olaf Lundteigen, gruppeleder i Øvre Eiker kommunestyre Knut Kvale og ordførerkandidat Svein Ludvig Larsen var på bedriftsbesøk på Hellefoss i går. Hellefoss er en viktig industribedrift i Hokksund. Bedriften trenger investering i papirmaskinen og Sp støtter bedriften i å skaffe nødvendig finansiering i Innovasjon Norge. Ønsker lykke til i et avgjørende arbeid. Hellefoss - en viktig industribedrift Stortingsrepresentant Per Olaf Lundteigen, gruppeleder i Øvre Eiker kommunestyre Knut Kvale og ordførerkandidat Svein Ludvig Larsen var på bedriftsbesøk på Hellefoss i går. Hellefoss er en viktig industribedrift i Hokksund. Bedriften trenger investering i papirmaskinen og Sp støtter bedriften i å skaffe nødvendig finansiering i Innovasjon Norge. Ønsker lykke til i et avgjørende arbeid. Hellefoss - en viktig industribedrift Stortingsrepresentant Per Olaf Lundteigen, gruppeleder i Øvre Eiker kommunestyre Knut Kvale og ordførerkandidat Svein Ludvig Larsen var på bedriftsbesøk på Hellefoss i går. Hellefoss er en viktig industribedrift i Hokksund. Bedriften trenger investering i papirmaskinen og Sp støtter bedriften i å skaffe nødvendig finansiering i Innovasjon Norge. Ønsker lykke til i et avgjørende arbeid. Hellefoss - en viktig industribedrift Stortingsrepresentant Per Olaf Lundteigen, gruppeleder i Øvre Eiker kommunestyre Knut Kvale og ordførerkandidat Svein Ludvig Larsen var på bedriftsbesøk på Hellefoss i går. Hellefoss er en viktig industribedrift i Hokksund. Bedriften trenger investering i papirmaskinen og Sp støtter bedriften i å skaffe nødvendig finansiering i Innovasjon Norge. Ønsker lykke til i et avgjørende arbeid. Stortingsrepresentant Per Olaf Lundteigen, gruppeleder i Øvre Eiker kommunestyre Knut Kvale og ordførerkandidat Svein Ludvig Larsen var på bedriftsbesøk på Hellefoss i går. Hellefoss er en viktig industribedrift i Hokksund og trenger investering i papirmaskinen. Sp støtter bedriften i å skaffe nødvendig finansiering i Innovasjon Norge. Ønsker lykke til i et avgjørende arbeid.