Jostein Grande ansatt som rådgiver

Sist endret: 27.09.2020
Senterpartiet i Nord Trøndelag har ansatt Jostein Grande i en prosjektstilling fram til 15. september 2017. Han har sin første arbeidsdag i dag 3.10.2016.

Hovedtyngden av arbeidet vil være kommunikasjonsrådgivning fram mot valget 2017 og han skal i all hovedsak jobbe for Ola Borten Moe, Marit Arnstad, fylkestingsgruppa og fylkeslaget i Nord-Trøndelag.

For dere som ikke kjenner Jostein Grande, han er 44 år fra Verdal. Har vært med i Senterungdommen og Senterpartiet siden 1992. Han har flere perioder i kommunestyret på Verdal og han satt på fylkestinget i Nord-Trøndelag fra 1995 – 2005. Der var han blant annet hovedutvalgsleder for kultur i en periode. De siste årene har han jobbet som kommunikasjonsrådgiver for blant annet Røe kommunikasjon og Skeikom.

Vi er veldig glade for at vi har fått med oss en så dyktig medarbeider på laget fram mot valget 2017 og ønsker Jostein hjertelig velkommen som ansatt.