Kari-Anne mot Bård i landbruksdebatt om kortreist mat på Mersmak i Skien på Cafe Tullis

Sist endret: 27.09.2020 #Telemark
Fredag 29. august tørner vår aktive og engasjerte Kari-Anne Nordbø i debatt med statssekretær Bård Hoksrud med overskrift Kortreist mat. Det blir debatt i et studio utenfor Tullis, Langbrygga 8 i Skien klokka 17. Leder i Bondelaget innleder og Bård og Kari-Anne skal debattere. Det blir publikum, i tillegg til folk som er på Tullis. Skal være en sofakrokdebatt med en jovial tone. Blir streamet og lagt ut på Varden sin nettside.

- Jeg har tenkt å overrekke Bård et par pakker av vår egenproduserte villsaulammekjøttdeig, med en oppfordring om at det er en del ting han bør hjem å tygge godt på.. for eksempel norsk, trygg kortreist mat fra små og mellomstore norske gårder, i håp om at det vil klarne opp tankene hans. Importerte kyllingfileter fulle av antibiotika og klorvann er ikke bra i lengden! Skal vare i 20 minutter. Journalist erJannick Andersen, Varden, forteller Kari-Anne Nordbø.

Innslaget med Bård og Kari-Anne blir en del av Varden sitt verdens lengste Tv program! Se på www.varden.no!