Kathrine Kleveland innstilt på førsteplass i Vestfold

Sist endret: 27.09.2020 #Vestfold
Nominasjonskomiteen i Vestfold Senterparti har innstilt fylkesleder Kathrine Kleveland fra Holmestrand på førsteplass til partiets stortingsliste.

Nominasjonskomiteen for Senterpartiet i Vestfold har avholdt to runder med lagets 14 lokallag og intervjuet de aktuelle kandidater for Sp's liste til stortingsvalget 2017. Komiteen har besluttet å foreslå Kathrine Kleveland fra Holmestrand på førsteplassen.

Kathrine er i dag innvalgt på fylkestinget i Vestfold. Hun sitter i sentralstyret for Senterpartiet, samt som fylkesleder for Vestfold Senterparti. Kathrine er svært entusiastisk og ser frem til igjen å gjøre en stor innsats for å sikre plass på tinget, hvis hun blir valgt på partiets nominasjonsmøte 3. november.

Kathrine Kleveland er foreslått på 1. plassen og på de etterfølgende to plassene foreslår nominasjonskomiteen Per Asbjørn Andvik fra Re og Henriette Sørbøe fra Horten på tredjeplass. Henriette Sørbøe er Vestfold Senterpartis ungdomskandidat.