Kom og hør nestleder Anne-Beathe Kristiansen Tvinnereim på Telemark Senterpartis høstkonferanse i Bø!

Sist endret: 27.09.2020 #Telemark
Program for høstkonferanse i Telemark Senterparti fredag 13. og lørdag 14. november på Bø Hotell. Fredag 13.november: Kl 15.45 ? 16.00: Frammøte-innkvartering. Kl 16.00: Oppstart velkomst. Kl. 16.30: Kommune-og fylkestingsvalget 2015 ? kva fortel resultat oss? Korleis skal Telemark Sp og lokallaga følgje opp valgresultatet? Innleiarar: 1.Terje Riis-Johansen, 1. kandidat fylkestingsvalget- mentor og lagkapteinen vår 2.Åslaug Sem-Jacobsen, mediemenneske og politiker lokalt og på fylke 3.Tor Peder Lohne, ordførar og kar med nye tankar, Drangedal: Derfor hadde/har vi suksess i Drangedal. Kva kan vi lære av «eventyret» Drangedal? Kl. 17.50: Senterpartiet mot 2017 Innleder Anne Beathe Kristiansen Tvinnereim, 2.nestleder i Sp

Kl 18.30. Avslutning.
Kl 19.00: Festmiddag – vi feirar valget!

Lørdag 14. november

Kl 09.00: Senterungdommen og Senterkvinnene – planer og forventninger til parti og arbeid framover. Innledning ved Kari-Anne Nordbø og Ida Riis-Johansen, fylkesledere for SP og SUL.

Medlemsverving – Studiearbeid – enkelt og økonomisk, men viktig

Kl 10.15: Derfor skal vi lykkes! - I komande 4 år!   - gode råd frå ein som har vore ordførar i 12 år og aktiv tillitsvalgt og folkevalgt i ca 20 år

Innledning: Jan Thorsen, tidl ordførar i Nome.

Kl. 11.30: Kor pause, innsjekking

Kl 11.50: Slik jobba vi i valgkampen og slik vil/bør vi jobbe i komande 4 år.

Lause tankar ved: Jan Underdal, Notodden og Bjørn Sverre Sæberg Birkeland, Tinn

Kl. 1300- 13.30: Lokalparti-lokalpolitikere og lokalmedia – hvordan leve sammen? Ved redaktør Tor Espen Simonsen, redaktør i Kanalen.

Kl 13.30: Vi avslutter kurset med lunch'

Påmelding til Telemark Senterparti [email protected], eller 91393570 innan onsdag 11. november.

Egenandel for lokallagsutsendingar: kr. 400 (enten dekkas av lokallaget eller av den enkelte)

Anne-Beathe blir med oss heile fredagskvelden – og overnattar!