Kontorsekretær for Sp i Oslo og Akershus

Sist endret: 27.09.2020
Sp søker kontorsekretær for partiet i Oslo og Akershus. Stillinga er vikariat i 60%, og har søknadsfrist 22. februar.

KONTORSEKRETÆR FOR SENTERPARTIET I OSLO OG AKERSHUS (vikariat – 60%)

Kontorsekretæren deltar i den administrative driften av Senterpartiets virksomhet i Oslo og Akershus, sammen med fylkessekretæren, og vil blant annet ha ansvar for praktisk tilrettelegging av møter og arrangement, økonomirelaterte arbeidsoppgaver og oppdatering av medlemsregister. Kontorsekretæren skal også bistå Senterungdommen og Senterkvinnene med administrative oppgaver.  Kontorsekretæren får et spesielt ansvar for oppfølging av Senterungdommen, med vekt på utadrettet aktivitet og medlemsvekst.

Tiltredelse snarest mulig, varighet til 1. mars 2017. Stillingen utgjør 60 prosent.

Erfaring fra politisk og/eller organisasjonsmessig arbeid vil være ønskelig, men er ingen forutsetning.

Stillingen vil innebære noe kvelds- og helgearbeid. Som følge av dette er det en viss fleksibilitet når det gjelder arbeidstid.

Fylkeskontoret er samlokalisert med Senterpartiets Hovedorganisasjon i Grensen 9 B i Oslo.
Ansatte i Senterpartiet har gruppelivsforsikring, offentlig-lik pensjonsordning og reisegodtgjørelse etter statens regulativ. Lønn etter avtale.

For nærmere opplysninger om stillingene kontakt assisterende generalsekretær Oddvar Igland på 908 93 428.
Søknadsfrist: 22. februar. Søknad sendes til [email protected]