Kvinner for Beate - opprop fra 18 kvinner i våre 18 kommuner!

Sist endret: 27.09.2020 #Telemark
Vi, kvinner fra alle kommuner i Telemark, mener Beate Marie Dahl Eide vil bli en fremragende Stortingsrepresenant for fylket vårt!

KVINNER FOR BEATE

Vi, kvinner fra alle kommuner i Telemark, mener Beate Marie Dahl Eide vil bli en fremragende Stortingsrepresentant for fylket vårt!

Beate har erfaringer og kunnskap som trengs på telemarksbenken. Hun er den eneste kvinnelige førstekandidaten, hun er tobarnsmor og hun jobber i det offentlige. Hun har bred politisk erfaring, og ble som 22-åring landets yngste Fylkesvaraordfører noensinne, da hun ble valgt til vervet i Sør-Trøndelag i 2003.

Senterpartiets førstekandidat står på for hele Telemark, for tryggere hverdagsveier, for en mer praktisk skole, for gode lokalsykehus og for et enklere og nærmere NAV. Forebygging er noe Beate brenner for. Derfor vil hun kjempe for skolemat, fordi vi vet at elever som spiser sunt lærer bedre. Beate har selv opplevd viktigheten av en god helsesøstertjeneste, og vil styrke helsesøstrene med en milliard kroner slik at de kan følge opp flere.

Utjevningsmandatet er innen rekkevidde.

Kvinner - bruk muligheten: Stem Senterpartiet og Beate inn på tinget 9. september!

Lisbeth Glittum, Bamble

Solveig Haslund, Kragerø