Nå må vi samle laget og rette blikket mot lokalvalget 2015!

Sist endret: 27.09.2020 #Telemark
Telemark Senterparti vil sende 13 utsendingar til ekstraordinært landsmøte i Senterpartiet i Lillestrøm mandag 7. april. Telemark vil stå sentralt på møtet ved at vår fylkesordførar Terje Riis-Johansen er leiar av valgkomiteen, og han skal presentere valgkomiteens innstilling for landsmøtet. - Telemark Senterparti er svært glad for at det er eit samla parti som vil velje Trygve Slagsvold Vedum som ny leiar i partiet. Han har dei rette eigenskapane som skal til for å bli ein samlande og god partileiar.Han har lang fartstid for ulike posisjonar i partiet på nasjonalt nivå, og synt seg som sterk og handlekraftig politikar når det trengs. Når det gjeld val på nestleiar er det stort fleirtal i Telemark-delegasjonen for Anne Beathe Tvinnereim. Delegasjonen er også glad for at Jan Thorsen frå Nome er foreslått som vara til sentralstyret. Som fylkesleiar ser eg fram til å få valt ei ny partileiing og dermed få ro i partiet framover. Vi skal samle laget før lokalvalget i 2015, som vi alt er godt i gang med i Telemark, seier fylkesleiar Anne-Nora Oma Dahle. Følgjande er utsendingar og observatørar frå Telemark: Telemark: 115. Anne Nora Oma Dahle fylkesleder 116. Kari-Anne Nordbø fylkesleder Senterkvinnene 117. Malin Aarhus Olsen fylkesleder Senterungdommen 115. Tor Erik Baksås gruppeleder fylkesting 116. Terje Riis-Johansen fylkesordfører 117. Jan Thorsen fylkesutsending 118. Olav Urbø « 119. Anja Hjelseth « 120. Johannes Rindal « 121. Bibbi Tveito lokallagsrepresentant 122. Halvor Lurås « 123. Torunn Brukåsa Kleiva « 124. Kjell A. Sølverød « Observatørar: Sveinung Leikvoll, fylkessekretær Henry Mæland, Seljord I tillegg: Foreslått ny leder av Senterkvinnene Beate Marie Dahl Eide, blir valgt på landsmøte til Senterkvinnene søndag 5. april på Norsjø Hotell, og dermed vil være valgt utsending i den egenskapen.

.