Notodden SP vil snakke med folk og byr på kaffe og lapper

Sist endret: 27.09.2020 #Telemark
Da Trygve S. Vedum ble valgt som ny leder av Senterpartiet tok han til ordet for at partiet skulle ut og snakke med folk. Strategien kalte han «kaffekoppstrategien». Og nå vil også vi i Notodden Senterpart ha oss en "kaffeprat" med folk som har meninger om hvordan Notodden bør drives fremover, eller som lurer mer på hva SP står for politisk. Møt opp på Bygdetunet søndag aug. mellom kl 16 og 19!

Senterpartiet har etter nyttår fått 1010 nye medlemmer, og de fleste av disse er vervet nettopp etter at Trygve S. Vedum lanserte "kaffekoppstrategien" på landsmøtet i starten av april.

Nå er det altså  ikke nye medlemmer som er hovedfokuset til oss i Notodden SP når vi på førstkommende søndag arrangerer "Åpen dag" på Bygdetunet mellom kl. 16 og 19.  Men derimot det møte flere engasjerte folk og det å høre andres meninger enn våre egne.

Og i tillegg til kaffe så  byr vi også på både lapper, saft og grilling av marshmallows med ungene, denne søndags ettermiddagen. Vi vil nemlig ha en god "kaffeprat"  med folk når vi nå skal i gang med programmet for kommunevalget 2015.

Vi vil høre hva Notoddinger – også de som er medlemmer av eller støtter  andre partier – mener om skolestruktur, nye E134, kommunesammenslåing, kommuneøkonomien og Robekklista, samt fokuset på "større robuste enheter".

Og vi vil vite hva folk tenker om nivået og innholdet i den politisk satsningen på næringsliv, miljø, kultur, stedsutvikling, omsorgstjenester, flyplassen, psykisk helse mm.

Denne søndagen blir særdeles uformell og man kan gi sine tilbakemeldinger både skriftlig (anonymt også) eller muntlig, og folk kan dukke opp og gå når det måtte passe. Vi oppfordrer til å ta med hele familien da vi skal være oppe ved den nye "Tarzanløypa" som barna kan prøves seg på.

For mer informasjon ta kontakt med

leder av Notodden Senterparti, Marianne Moen ( 90815937)

kommunestyrerepresentant for SP, Åslaug Sem-Jacobsen (92023316)