Ola Borten Moe til Notodden 1 august

Sist endret: 27.09.2020 #Telemark
Torsdag 1. august kommer olje.og energiminister Ola Borten Moe til Notodden. Han skal være Telemark Technologies gjest under deres arrangement i forbindelse med åpningen av Notodden Bluesfestival. Sammen med han på Notodden er også stortingskandidat Beate Marie Dahl Eide og fylkesordfører Terje Riis-Johansen.

Programmet for dagen på Notodden er som følgjer;

10.45-12.00: Tuvensenteret. Valgkampstand sammen med Fylkesordfører Terje Riis-Johansen, Notodden SP og Telemark Sps 1.kandidat Beate Marie Dahl Eide.

Utdeling av lapper, granplanter og møte m folk og presse.

13.45 -15.00:  Festivaltjuvstart - registrering mm på Notodden Kommunebrygge. Olje og Energiminister som deltar på og overværer Telemark Technologies sitt bidrag til Notodden Bluesfestival - vorspiel til både sommerfest og konsertmoro seinere.

16.00  Sommerfest starter og mat serveres (på Brattrein) - som er et lukka arrrangement for ansatte i Telemark teknologipark.

17.00  Tale/hilsen til de høyteknologiske bedriftene som er samlet i og rundt Telemark Teknologipark - som jobber og satser mot subsea og lykkes om dagen:)

18.00  Delta under åpning Notodden Bluesfestival som gjest- her er div musikalske godbiter.

21.00  Møte Notodden og Telemark SP på Bluesfestivalen felles måltid.

21.30 og utover - festivalkonserter m bla Charlie Musselwhite og BigBang (Telemark Senterparti tilbyr våre medlemmer og sympatisører rabatterte billetter til denne konserten for kr 295.: send til sle@sp.no eller 91393570)