Senterpartiet har stor tro på flere ordførerer!

Det sa fylkesleder Jarle Martin Gundersen under valgkampåpningen til fylkeslaget den 22. august.

Det var en kampklar gjeng med senterpartister som møttes til valgkampåpning på Melhus den 22. august. Åpningen ble holdt utenfor MelhusTorget i Melhus kommune fra klokka 13.00- 15.00. Under åpningen var det både appeller og musikalske innslag.

Åpningen startet med at fylkesleder Jarle Martin Gundersen ønsket velkommen til valgkampåpning i Sør-Trøndelag Senterparti, før han introduserte samtlige av partiets ordførerkandidater for de fremmøte på Melhus. I sin åpningsappell sa Gundersen at han hadde stor tro på at partiet kom til å sitte igjen med flere ordførere og varaordførere etter høstens valg enn det partiet gjorde for fire år siden. Dette sa han til stor applaus fra de oppmøte.

Hovedtaleren under åpningen var fylkesordførerkandidat Gunn Iversen Stokke. Hun holdt et flammende innlegg om viktigheten av et sterkt Senterparti i Sør-Trøndelag. Hun avsluttet appellen sin med å si at Sp vil fortsett arbeide for grønne byer, levende distrikt og små forskjeller i fylket. Det var noe som også ble godt tatt imot blant de fremmøte på åpninga.

Foruten Iversen Stokke var det også appeller ved; ordfører i Melhus, Jorid Jagtøyen 1.nestleder i Sp, Ola Borten Moe, stortingsrepresentant Heidi Greni og ungdomskandidat Kristine Graneng.

På bildet ser du fylkesordførerkandidat Gunn Iversen Stokke

På bildet ser du ordfører i Melhus Jorid Jagtøyen

På bildet ser du stortingsrepresentant Heidi Greni

På bildet ser du ordfører i Melhus Jorid Jagtøyen og fylkesleder Jarle Martin Gundersen