Senterpartiet tar folkehelsearbeid på alvor!

Sist endret: 27.09.2020 #Vestfold
Senterpartister gikk Vindafjelløpet 14. februar. De går foran med et godt eksempel og tar forebyggende folkehelsearbeid på alvor!

Vindfjelløpet er et turrenn over drøyt 40 km for langrennsløpere i klassisk stil. Løpet går vanligvis i grensetraktene Lardal, Siljan og Kongsberg kommuner, altså tre kommuner og tre fylker. De vanskelige snøforholda i år resulterte i at løypetraseen ble endra til «bare» Lardal.

Blant deltakerne fant vi Ordføreren i Lardal Knut Olav Omholt, varaordføreren i Horten Ivar Andreassen og varaordføreren i Larvik Olav Nordheim. Samtlige folkevalgte fra Senterpartiet. Den raskeste av våre tre var Knut Olav Omholt. Suveren vinner i varaordførerklassen ble Ivar Andreassen. Mens vår mann fra Larvik konsentrerte seg om å fullføre, og gikk etter det olympiske mottoet: «Det viktigste er ikke å vinne, men å delta». Våre folkevalgte fra Senterpartiet går foran med et godt eksempel og tar forebyggende folkehelsearbeid på alvor.