Senterpartiets programkomité har satt i gang arbeidet

Sist endret: 27.09.2020 #Vestfold
Senterpartiets programkomité har begynt å jobbe med stortingsprogrammet. Vår egen Kathrine Kleveland sitter i programkomitéen og de har hatt møte i Trondheim denne uka.

Programkomiteen i Senterpartiet har hatt arbeidsmøte i Trondheim og omegn med gode foredrag om næringsutvikling og regional utvikling, om gode tjenester i hele landet, og det frivillige som medhjelper. I dag tok ordfører Ivar Vigdenes i mot programkomiteen på Stjørdal og fortalte stolt om en kommune i vekst siden 70-tallet. Noen hadde forfall, men her er flesteparten av programkomiteen, med Ola Borten Moe som leder.

Programkomitéen i Senterpartiet har denne uka hatt møte i Trondheim. Det ble holdt foredrag om næringsutvikling og regional utvikling, om gode tjenester i hele landet, og om det frivillige som medhjelper.
Ordfører i Stjørdal, Ivar Vigdnes, tok i mot programkomitéen hvor han fortalte om en kommune i vekst siden 70-tallet.

Programkomitéen består av;

Ola Borten Moe (leder), Sør-Trøndelag
Christian Anton Smedshaug, Akershus
Emilie Enger Mehl, Hedmark
Kathrine Kleveland, Vestfold
Kjersti Toppe, Hordaland
Jan Ove Tryggestad, Møre og Romsdal
Bjørn Arild Gram, Nord-Trøndelag
Janne Sjelmo Nordås, Nordland
Cecilie Hansen, Finnmark
Erling Laugsand, Senterungdommen
Beate Marie Dahl Eide, Senterkvinnene

John Arne Hovstad Balto og Aisha Naz Bhatti er sekretærer for programkomitéen.

Lokallagene oppfordres til å sende inn innspill til programkomitéen. Disse innspillene kan sendes inn til [email protected] eller sendes med vanlig post til Aisha Naz Bhatti, Senterpartiets hovedorganisasjon, Grensen 9B, 0159 Oslo.