Stor aktivitet Vestfold rundt

Sist endret: 27.09.2020 #Vestfold
Med sol Vestfold rundt, har det vært standaktivitet over hele fylket. Enkelte lokallag som Horten har stand flere steder. Bildet er fra Svelvik lengst i nord der Kathrine Kleveland startet dagen i dag

I Hof Senterparti serverte de valgflesk i dag, det samme pleier de å gjøre i Lardal også. I Andebu er det Helga hime med stor aktivtet. I Holmestrand ble det blant annet servert firkløverformede melkepletter og grønne marengs. Og kokebokheftet til partileder Trygve er lett å dele ut å starte en samtale rundt, for mat må folk ha, og oppskrifter takker mange ja til.

Vestfold Senterpart manglet fem stemmer på å få inn to stykker på fylkestinget denne perioden, så det er viktig å huske å minne om fylkeslista. Ellers diskuteres det selvsagt mye kommunepolitikk, og Vestfold Senterparti er stolt av alle dyktige kandidater på listene våre, og vil takke alle som stiller opp på stand.

Senterpartiet har mange gode målinger landet rundt, og vi vil vise at Senterpartiet er et sterkt, grønt og nært politisk alternativ også for vestfoldingene. Så med visjoen Frisk framtid for hele Vestfold, satser vi på en god innspurt de siste to ukene, og ønsker lykke til med ulike former Senterpartiaktivitet!