Stort og entusiastisk årsmøte i Vestfold Sp.

Sist endret: 27.09.2020 #Vestfold
Det var entusiastiske politikerne samlet på Senterpartiets fylkesårsmøte i Stavern nylig. Samferdselsminister Marit Arnstad og Senterpartiets tidligere leder, Åslaug Haga, gjestet møtet, mens Vestfolds egen stortingskandidat, Kathrine Kleveland, fokuserte "På hva jeg vil for Vestfold". Fylkesleder i Natur og Ungdom, Bernt Jonas Fløde, hilste årsmøtet

Ingen endringer i ledelsen av Vestfold Sp

Hilde Hauge fra Tjøme var ikke på valg som leder i Vestfold Sp. Med seg i styret som nestledere har hun Jørgen Hvitstein, Andebu, og Ingun Bogstad Tvedten, Larvik.

Styremedlemmer er Frøydis Huseby, Tønsberg, Thorvald Hillestad, Re, og Håkon Fæste, Holmestrand. Som fast møtende vararepresentant finner vi Svein Holmøy, Re, med Synnøve Pernille Tepsel, Lardal, som 2. vararepresentant.

I styret møter også Øyvind Hunskaar, Larvik, gruppeleder, leder av Senterkvinnene, Guro Vagnild Evju, Hof, og leder av Senterungdommen, Karoline Fadum, Tønsberg.

Som utsendinger til Senterpartiets Landsmøte i Loen i april ble valgt: Hilde Hauge, Tjøme, Guro Vagnild Evju, Hof, Karoline Fadum, Tønsberg, Øyvind Hunskaar, Larvik, Kathrine Kleveland, Holmestrand, Jørgen Hvitstein, Andebu og Arne Limkjær, Nøtterøy.