Telemark Senterparti med årsmøte 27. og 28. februar på Norsjø Hotell

Sist endret: 27.09.2020 #Telemark
Telemark Senterparti har årsmøte på Norsjø Hotell fredag 27. og laurdag 28. februar på Norsjø Hotell. Som gjest på årsmøtet fredag kommer sentralstyremedlem Kathrine Kleveland, som også i tillegg til å vera sentralstyremedlem også er leiar av Nei til EU i Norge. Før henne skal fylkesleiar Anne-Nora Oma Dahle halde si innleiing og fylkesordførar Terje Riis-Johansen skal snakke om følgjande tema: Vi skal vinne valget i 2015. Før årsmøtemiddagen underheld spelemannprisvinnar Daniel Eriksen med ein eigen blueskonsert!

På laurdagen et programmet for årsmøtet slik:

Laurdag 28.februar:

Kl. 07.45: Frukost

Kl. 08.30: Årsmøtet held fram.

Årsmelding for 2014, ved fylkesleiar Anne-Nora Oma Dahle, sak 4

Årsmelding frå fylkestingsgruppa ved gruppeleiar Tor Erik Baksås, sak 5

Rekneskap for 2014, ved fylkessekretær, sak 6

Budsjett for 2015, ved fylkessekretær, sak 7

Kontingent frå lokallaga til fylkeslaget for 2015, ved fylkessekretær, sak 8

Handlingsplan for 2015, innleiing ved fylkesleiar Anne-Nora Oma Dahle, sak 9

Kl 10.00: Fylkesprogram for 2015-2018, innleiing ved Beate Marie Dahl Eide, leiar programkomite, sak 10 http://www.senterpartiet.no/getfile.php/Bildegalleri/Fellesfiler/beate1.jpg%20%28thumbnail%29.jpg

Kl. 11.00: Kaffepause, utsjekking.

Kl 11.30: Møtet held fram med årsmøtesakene.

Fylkesprogram for 2015-2018

Kl 12.30: Temaforedrag.Næring- miljø. «Grønne arbeidsplasser for vekst i hele Telemark»!  Rolf O.Larsen Herøya næringspark med tema: Frier vest.

Kl. 12.50: «Sånn vinner vi valget i Grenland- hvordan ta et skritt fram i Grenland?» ved Heidi Herum, ordførerkandidat Bamble Sp, sak 11 http://www.senterpartiet.no/getfile.php/Bildegalleri/Fellesfiler/Fylkesfiler/08-Telemark/Valg2011-Heidi%20Herum.jpg%20%28thumbnail%29.jpg

Kl. 13.15: Lunsj.

Kl. 14.00: Resolusjonshandsaming, sak 12