Telemark Senterparti med næringspolitisk seminar 2. september

Sist endret: 27.09.2020 #Telemark
Telemark Senterparti inviterer til næringspolitisk seminar i Hydro Næringspark onsdag 2.september kl 10-14 med tema: «Telemark og Grenland som framtidig nasjonalt kraftsenter innen grønn industri og innovasjon. Målet med dagen er å sette Telemark/Grenland på kartet og fronte våre fortrinn som en aktuell lokalisering for ulik type grønn industri. Vi ønsker å løfte fram det Telemark og Grenland kan tilby ovenfor nasjonale aktører. Av innlederne kan nevnes Marit Arnstad, parlamentarisk leder i Sp og tidl. statsråd, Erik Lahnstein adm dir i Norges Skogeierforbund,Rolf Larsen, Herya Industripark, Olav Veum, styreleder i Norges Skogeierforbund, Petter Ellefsen, fra Grenland Havn og Vekst i Grenland, Anders Roger Øynes, adm.dir AT-Skog, Magnus Torp, Synsel og fylkesordfører Terje Riis-Johansen. PÅMELDING INNEN TIRSDAG TIL HEIDI HERUM 93879275.

Program næringspolitisk seminar 2. september

Telemark Senterparti arrangerer 2. september 2015 næringspolitisk seminar på Herøya Industipark, Porsgrunn:

Målet med dagen er å sette Telemark/Grenland på kartet og front våre fortrinn som en aktuell lokalisering for ulik type grønn industri. Vi ønsker å løfte fram det Telemark og Grenland kan tilby ovenfor nasjonale aktører.

0930-1000 Oppmøte og registrering i resepsjonen Bygg25 på Herøya Industripark.

10 00 Velkommen v Terje Riis Johansen Telemark Sp

1015 Rolf Larsen, Herøya Industripark.

1045 Erik Lahnstein,  adm dir. Norges Skogeierforbund.

1115 Marit Arnstad, parlamentarisk leder Senterpartiet.

1145-1230 Pause

1230 Olav Veum, styreleder Norges skogeierforbund

1300 Anders Roger Øynes, adm dir. AT skog.

1315- Petter Ellefsen, Grenland Havn og Vekst i Grenland.

1330- Magnus Torp,  Synsel.

1350 Avrunding. –Terje Riis Johansen Telemark Sp

1400 Vel hjem.

Det legges opp til kommentarer og spørsmål gjennom hele dagen, slik at vi får god dialog og alle får utrykt tanker og meninger.

Spørsmål: Telemark Senterparti v :Heidi Herum tlf 93879275