Telemark Senterungdom med rekordstor delegasjon på Senterungdommens landsmøte på Hamar fredag 6. ?søndag 8.november.

Sist endret: 27.09.2020 #Telemark
Telemark Senterungdom stiller med en rekordstor delegasjon på Senterungdommens landsmøte på Scandic Hotell på Hamar i helga. Med totalt 11 utsendinger og observatører er det grunn til regne med at delegasjonen fra Telemark vil vite å gjøre seg bemerket

. Med delegasjonsleder Ida-Riis-Johansen i spissen er det med folk fra Bamble, Porsgrunn, Skien, Nome, Seljord og Hjartdal til landsmøtet. Delegasjonen reiser miljøvennlig i samla flokk med tog til Hamar, forteller Ida Riis-Johansen. – Jeg gleder meg også over at Telemark Senterungdom pr. dato har passert 100 betalende medlemmer og har pr dato 110 registrere medlemmer. Og det kommer stadig nye medlemmer til, forteller fylkeslederen.

Fra Telemark møter:

Ida Riis-Johansen, Skien, delegasjonsleder Malin Aarhus, Seljord Anne Birgit Kleiva, Nome Anne Særsland, Hjartdal Robert Lien, Skien Nora Trohaug, Porsgrunn Håkon Stavdal, Skien Nicholas Valen, Nome Frida Trondsen, Bamble Ellen Gundersen, Bamble Jon Olav Svartdal, Seljord