Thorvald Hillestad ny nestleder i Vestfold Sp.

Sist endret: 27.09.2020 #Vestfold
På årsmøtet i Vestfold Senterparti nylig ble Thorvald Hillestad fra Re valgt som ny 1. nestleder i fylkeslaget etter Jørgen Hvitstein fra Andebu.

Etter årsmøtet består fylkesstyret av Kathrine Kleveland, Holmestrand, leder, Thorvald Hillestad, Re, 1. nestleder, Ingun Bogstad Tvedten, Larvik, 2. nestleder, Gunn Hesby, Tønsberg, studieleder, Hans Skjelland, Andebu og Håkon Fæste, Holmestrand, styremedlemmer. I styret møter også Lise-Marie Sommerstad, Andebu, leder av Vestfold Senterungdom, Gunhild Kaupang, Sande, leder av Vestfold Senterkvinner og Øyvind Hunskaar, Larvik, gruppeleder i fylkestinget.

Som delegater til partiets landsmøte i Haugesund kommende helg er følgende valgt:Thorvald Hillestad, Re, Ingun Bogstad Tvedten, Larvik, Lise-Marie Sommerstad, Andebu, Øyvind Hunskaar, Larvik, Synnøve Pernille Tepsel, Lardal, Hans Skjelland, Andebu, Per Harald Agerup, Holmestrand, Ivar Andreassen, Horten, Frøydis Huseby, Tønsberg, Magna Berta Skustad Høydahl, Sande, Steinar Solum, Tønsberg og Margareth Horn, Re, mens Kathrine Kleveland møter på landsmøtet i egenskap av å være medlem i partiets sentralstyre. Bjarne Sommerstad fra Andebu møter som observatør.