Tor Peder Lohne listetopp: Vil ta Drangedal inn i framtida

Sist endret: 27.09.2020 #Telemark
Drangedal Senterparti hadde nominasjonsmøte på Drangedal Bygdetun mandag 9.mars. Lokalpartiet kumulerte Tor Peder Lohne og Monica Sanden Tveitan på de to første plassene. Laget har 20 navn på lista med 9 kvinner og 11 menn på lista ? med andre ord en god kjønnsfordeling.

Tor Peder Lohne, Senterpartiets toppkandidat i Drangedal, sier at de nå har et godt lag til valget og kommende periode i kommunestyret. – Lista vår representerer hele kommunen fra nord til sør, og inneholder gode navn som mange kjenner igjen. Kandidatene er fra 21 til 72 år gamle, med en gjennomsnittsalder på 42 år. På de seks første plassene finner vi kandidater som alle er under 40 år gamle. Dette viser at Senterpartiet satser på unge, mer enn i bare ord, og at vi er klare til å ta Drangedal inn i framtida.

Nå ser vi fram til å jobbe med partiprogrammet, der vi blant annet vil satse på nyskaping, grønn vekst og lokale arbeidsplasser. Vi vil gjerne ha innspill fra innbyggerne om hva Senterpartiet kan jobbe med for å gjøre Drangedal til en enda bedre kommune, avslutter Lohne.

Kommunevalglista:

Tor Peder Lohne 2. Monica Sanden Tveitan 3. Tom Kristian Moland 4. Hildegunn Lassemo 5. Thor Olav Holte 6. Helén Serkland Pettersen 7. Magnus Huseby 8. Anne Solbraa 9. Oskar Straume  10. Monica Gullaksen 11. Gunnar Skarstøl 12. Stina Tveit Øigarden 13. Mathias Olsen 14. Inger Agnete Reppen Vrålstad 15. Knut Jens Kaasa 16. Helene Meaas Svendsen 17. Eivind Vrålstad 18. Siv Anette Klovholt 19. Ove Haugland 20. Åge Vrålstad