Ungdomsorganisasjonen stormer fram - Kragerø & Drangedal Senterparti etablert

Sist endret: 27.09.2020 #Telemark
Med den engasjerte Odin Dybdahl Aarlid (16) i spissen lokalt og Ida- Riis-Johansen som engasjert støttespiller som fylkesleder er ungdomsorganisasjonen i ferd med å se sitt lys for Kragerø og Drangedal. Odin er ellers nestleder i elevrådet ved Kragerø vgs.

Med den engasjerte Odin Dybdahl Aarlid (16) i spissen lokalt og Ida- Riis-Johansen som engasjert støttespiller som fylkesleder er ungdomsorganisasjonen i ferd med å se sitt lys for Kragerø og Drangedal. Odin er ellers elevrådsleder ved Kragerø vgs.

?Odin Dybdahl Aarlid i spissen for Senterungdomslag i Kragerø og Drangedal - engasjert og reflektert ungdom

Torsdag 11. Februar besøker Kragerø & Drangedal Senterungdom  Kragerø vgs kl 11:45, i lunsjen. De kommer til å sette opp en liten stand utenfor kantina. Under besøket er det ikke hvilke som helst personer de har fått med på laget: Ordfører i Drangedal Tor Peder Lohne, Leder av Senterungdommen Erling Laugsand og Leder i Telemark Senterungdom, Ida Riis-Johansen. - Dette blir spennende, håper vi ser DEG!, sier leder Odin Dybdahl Aarlid i en kommentar før besøket 11. februar.

Kontaktpersoner:

Ida Riis-Johansen, 47645275