Valgkampåpning i Saltdal

Sist endret: 16.03.2017 #Nordland
Fredag 7. august åpner vi Valgkampen offisielt. Sommerstevnet er lagt til Saltdal hvor lokallagsleder Siv Mossleth har gjort en kjempeinnsats for at de som deltar skal få en hyggelig og politisk aktiv helg. Innholdet består av kursing, foredrag, debatter og fylkesstyremøte. Fredag kveld blir det grillfest med någo attåt!

Ca 40 har meldt sin interesse for å ta del i den offisielle åpningen av årets Valgkamp. I år er den lagt til Saltdal, og varer fra fredag til søndag med både politikk og fysisk aktivitet i nærområdet. Den ikke ukjente, og ihuga Senterparti-tilhengeren Per Gunnar Stenvaag holder foredrag, og leder debatten lørdag ettermiddag. SAS-kapteinens engasjement er viden kjent rundt om i kongeriket. Når han har ordet, kan man høre om en knappenål faller på gulvet i møtesalen.

I tillegg til fylkesstyret vil mange lokallag være representert med sine 1. kandidater og eller lokallagsledere. I tillegg til en grundig forberedelse av valgkampinnsatsen, blir det vektlagt å ha det hyggelig sammen. Senterpartiet har store forhåpninger om et godt valgresultat 14.september. For å oppnå det, trenger vi oppslutning fra alle og enhver rundt om i Nordland.