Vel møtt til valgfest hos fylkesordfører Terje Riis-Johansen!

Sist endret: 27.09.2020 #Telemark
Fylkesordfører Terje Riis-Johansen åpner gården sin og ønsker velkommen til hyggelig og oppbyggelig lørdagskveld TID: Lørdag 22.august kl 17.00 STED: Meensveien 221 i Gjerpensdalen !NB: Ta med campingstol!

TID: Lørdag 22.august kl 17.00

STED: Meensveien 221 i Gjerpensdalen

PROGRAM

Kl 17.00: Velkommen ved Terje Riis-Johansen. Først liten orientering om gårdens historie og videre planer for gårdsdrifta

Så: - valg 2015: Senterpartiet og mulighetenes valg!

Korte appeller ved 1. kandidater:Heidi Herum, Bamble, Tor Peder Lohne, Drangedal, Anne Kristine Grøtting, Porsgrunn, Trond Ballestad, Skien, Kjell A Sølverød, Siljan, Torunn Brukåsa Kleiva, Nome.

Hva valget gjelder i min kommune!

kl 18.30: Vi starter 2. avdeling med grilling/mat. Vi serverer grillpølser, salat mm…

Og så kveldens store kulturelle opplevelse – (folk vil komme til å le i mange uker framover!!)

Kort introduksjon ved Terje.

Kl 20.00: Haug&Helgen - program: Statsbyråkratisk underholdning fra Landbruks-og matdepartementet!

Haug & Helgen er til daglig byråkrater i Landbruks- og matdepartementet, men har i tillegg reist land og strand med den flytende cabareten SOM KJEPPER I HJUL, for å promotere modernisering av offentlig sektor i kulturformat (gjesp). Med elementer fra visesang, standup og revy omtales og besynges alt fra den aktuelle politiske situasjon og handlingsregelen for Statens pensjonsfond utland, til overdreven mekanisering av landbruket, mangelfull IKT-samhandling i offentlig sektor og dugnadsånden i norske lokalsamfunn. Dette har av uforståelige grunner vist seg å være et slitesterkt konsept som har høstet ovasjoner på alt fra verkstedhaller på Neslandsvatn via årsfesten i Norges Bank til julebord på statsministerens kontor.

Se mer på http://www.haugoghelgen.no/

Kaffe-kaker mm (dans til anlegg om folk ønsker det) - mingling – hyggelig prat utover kvelden, hvis kjølig kan vi evt trekke innendørs….

Alle velkommen – og møt fram – ingen påmelding!

Hvis folk vil kombinere med en bytur – litt shopping  e.l.-og overnatting på hotell – ta kontakt med enten

Dag Bondeheim – 35520030

Eller