VERDENS MILJØDAG MARKERT I LARVIK

Sist endret: 27.09.2020 #Vestfold
Tradisjonen tro markerte Larvik Sp miljødagen. I år fikk de besøk av stortingskandidat Kathrine Kleveland.

Larvik Sp har i årevis markert miljødagen på torget i Larvik, med innsamling til CARE sitt arbeid for kvinner og utvikling i Tanzania. Folk som ga penger, fikk med seg en flott blomst fra  Elisabeth og Einar Østby i Tjølling som takk for bidraget. Lokallagsleder Olav Nordheim sier at mange legger merke til at Senterpartiet markerer miljødagen. – Dette er en årlig tradisjon som folk setter pris på, sier Nordheim.

Vår egen stortingskandidat Kathrine Kleveland deltok på markeringen av miljødagen i Larvik, og er imponert over opplegget. – Dette er solid og effektfullt, og kobler det lokale og det globale på en flott måte, mener Kleveland, som også benyttet muligheten til å dele ut de nye valgkamppostkortene. – De ble godt mottatt, nå skal vi dele ut 20 000 kort til potensielle velgere i Vestfold, avslutter Kleveland.