Vervekonkuranse Sør Trøndelag Senterparti

Vi utfordrer alle Senterpartimedlemmer i Sør Trøndelag til vervekonkuranse!

Gode Senterpartimedlem i Sør Trøndelag Senterparti

Senterpartiet er i vekst, både i oppslutning og medlemstall lokalt, på fylkesplan og nasjonalt. Senterpartiet i Sør Trøndelag har satt seg som mål å passere fjorårets medlemstall på 1080 medlemmer (som var rekordhøyt, med 100 nye medlemmer) med god margin innen utgangen av 2016. Dette mener vi vil bidra til et godt grunnlag for den lange, harde og tøffe valgkampen vi skal inn i neste år.

Vi utfordrer derfor alle medlemmer til en vervekonkurranse. Den enkeltpersonen som verver flest nye medlemmer får delta på landsmøtet i Senterpartiet i mars neste år som observatør på fylkeslagets regning.

Konkurranseregler

Konkurransen gjelder fra mandag 26 september til mandag 28 november. Kontigenten for å melde seg inn i Sp for en ny medlem er 100 kroner ut året.

Den som verver må melde inn medlemmene på Sp sin side (https://mtbilbo.senterpartiet.no/portal/page/portal/sq_utv/bli_medlem) eller ved å sende en mail til fylkeslaget ([email protected]) med navn, fødselsdato, tlf og adresse på de som er verva. Det er viktig at man oppgir hvem som har vervet vedkommende slik at vi får ført riktig statistikk.

Den personen som har vervet flest nye medlemmer (og fått de til å betale) kontingenten sin innenfor konkurransens tidsrom vinner konkurransen.

Vinneren blir offentligjort i starten av desember.

Tar du utfordringen? :)

Hilsen fra Senterpartiet i Sør Trøndelag