Maria Isabelle Bjørngaard Waade ansatt som valgkamprådgiver

Sist endret: 27.09.2020

Valgkampen er snart i gang, og Senterpartiets hovedorganisasjon styrker nå laget med tidligere trainee Maria Isabelle Bjørngaard Waade som valgkamprådgiver.

Maria har en mastergrad i retorikk og politisk taleskriving fra Universitetet i Bergen, og har lengre erfaring med kommunikasjonsarbeid. Hun var trainee i Senterpartiet under valgkampen i 2015 og var redaktør for sosiale medier i partiet fram til mars 2016. Etter endt mastergrad har Maria jobbet som trainee i kommunikasjonsbyrået RØE og som kommunikasjonsrådgiver i Stjørdal kommune.

- Jeg gleder meg sånn til å komme tilbake til partiet og få drive med noe av det mest hektiske og givende som finnes; nemlig valgkamp! Det er utrolig mye spennende som skjer i og rundt Senterpartiet nå, og jeg er glad for å kunne være en del av det, sier Maria.

Maria Isabelle Bjørngaard Waade skal jobbe med å svare på spørsmål fra enkeltpersoner og organisasjoner, skriving av politiske saker, utforming av materiell, bidrag på sosiale medier og ellers bistå med det som trengs i en travel valgkamp. Maria starter i jobben 2. mai.