«Varaordfører i Hol, Sigrid Simensen Ilsøy fra Senterpartiet, støtter helhjertet fylkesstyret i Buskerud Senterparti sitt forslag til fylkesårsmøtet om å fortsette med eget partilag for Buskerud. «På lik linje som vi ønsker tjenester nær folk, skal også partiorganisasjonen være nær våre medlemmer slik at flest mulig kan engasjere seg lokalt, utgjøre en forskjell og føle at de blir hørt. Vi skal bruke minst mulig krefter på byråkrati, administrasjon og reiser, og mest mulig energi på å sikre lokalt engasjement blant kompetente og dyktige medlemmer i et desentralisert parti i medlemsvekst!

Ledelsen fortsetter med gjenvalg på leder Kari Anne Sand, Kongsberg &Sandsvær og Hans-Petter Aasen, Ringerike, de vil lede organisasjonene de neste to åra sammen med nestlederne Gerd Eli Berge, Nes og styremedlemmene Jan O. Stolp fra Lier, Per Lyder Frøvoll fra Sigdal, Wenche Saupstad fra Ringerike, Kjersti-Elise Haugen Løyte fra Ål og Torpo, Dag Lislien fra Rollag og Veggli og Anne K. Grimsrud fra Lier.