Trygve nær folk på Klubben

Sist endret: 27.09.2020 - Vestfold Senterparti #Tønsberg

Det ble mer enn fullt på det åpne arrangementet med senterpartileder Trygve Slagsvold Vedum på Klubben i Tønsberg, og det på tross av et forrykende uvær og dårlig føreforhold.

Det ble trangt i restauranten på Hotel Klubben, men der det er hjerterom ryddes det plass, så etter at ekstra stoler ble hentet fram hadde alle de 120 fått seg en sitteplass.

Den alltid smilende fylkesleder Kathrine Kleveland var i ekstra godt humør da hun ønsket velkommen til en kveld med politikk, kultur og mat. Først ut var sangeren Liv Neslowe som med sin fløyelsmyke stemme satte stemningen, før Trygve i kjent stil delte politikk, latter og gode historier. -Vi som folkevalgte bør lytte litt mindre til «eksperter», og mer til folket, poengterte Sp-leder Trygve Slagsvold Vedum.

Et senterpartimøte uten mat er utenkelig, så fingermat og mingling ble det i baren hvor vi overhørte unge og eldre som fortalte at dette var deres aller første politiske møte. Det var en lydhør og opplagt partileder som gjorde det han kom for: Lytte til folk og preike politikk.

Trygve S. Vedum, Kathrine Kleveland, Terje Riis-Johansen Hotell Klubben Tønsberg 04.02.2019Partileder Trygve Slagsvold Vedum, fylkesleder Kathrine Kleveland og fylkesordførerkandidaten Terje Riis-Johansen var strålende fornøyd

Nye medlemmer rakk å melde seg inn, før fylkesordførerkandidaten til Vestfold og Telemark Senterparti, Terje Riis-Johansen avslutta kvelden.