Bli medlem!

Sist endret: 05 02 2024

Vi i Senterpartiet vil bygge samfunnet nedenfra. Vil du være med oss å jobbe for det?

Finn ditt lokallag

Medlemskontingenten i Senterpartiet er kr. 410 (både for nye og eksisterende medlemmer). Der det er flere medlemmer i husstanden, kan medlem nr. 2, 3 osv. betale kr. 170.

Visste du at om du melder deg inn etter 1. november og betaler i inneværende år, gjelder det også for hele året etter.

Du kan velge følgende alternativer for å melde deg inn

Bli medlem: Registrer deg på Min Side (her kan du betale med Vipps og kredittkort).

SMS: Send melding med kodeord SP til 2360 (for medlemskap i Senterpartiet) og fullfør registreringen.
Deretter kan du velge om du vil betale i Vipps eller faktureres i etterkant.

Direkte kontakt: Det er også mulig å ringe til oss, tlf. 23 69 01 00 eller sende epost til [email protected] med din kontaktinformasjon for å bli medlem. Medlemskapet blir da fakturert i etterkant.

Senterungdommen

Er du under 30 år og ønsker å bli medlem i Senterungdommen, så kan du lese mer om medlemskap i Senterungdommen her.

Her finner du skjema på nettsida for rask innmelding.

Senterkvinnene

Senterpartiet har en egen kvinneorganisasjon. Alle kvinnelige medlemmer i Senterpartiet og Senterungdommen kan bli medlem av Senterkvinnene. Dersom du melder deg inn via Min Side, kan velge "Senterkvinnemedlem" i tillegg til hovedmedlemskapet. Melder du deg inn via SMS, kan du sende SK til 2199 for å gi samtykke til medlemskap i Senterkvinnene. Et medlemskap i Senterkvinnene koster ikke noe. Les mer om Senterkvinnene her.

Min Side

Etter å ha blitt registrert som medlem, får du en bekreftelse på e-post. Da kan du logge deg inn på Min Side for å se og redigere informasjon om deg selv. Her kan du også betale kontingenten din med kredittkort.

Våre medlemmer er vår grunnstamme

Ditt medlemskap i Senterpartiet vil gjøre oss sterkere og bedre rustet til å oppnå gjennomslag for våre politiske mål og tiltak for et bedre samfunn, lokalt, nasjonalt og internasjonalt. Som medlem i Senterpartiet får du muligheten til å være med å utforme morgendagens politikk.

Hva får du som medlem?

• mulighet til å bli folkevalgt
  • mulighet til å være tillitsvalgt
  • invitasjon til arrangementer og møter
  • jevnlig informasjon om forskjellige politiske saker
  • medlemsbladet «Sentrum» to ganger i året
  • nyhetsbrevet «Sp-nyheter» på epost
  • tilgang til partiets interne debattforum og medlemsportal på https://innsiden.sp.no

Her finner du Senterpartiets nettbutikk.