Bli medlem!

Sist endret: 19.10.2020

Vi i Senterpartiet vil bygge samfunnet nedenfra. Vil du være med oss å jobbe for det? Bli med på laget, da vel!

Medlemskontingenten i Senterpartiet for 2020 er kr. 440 (både for nye og eksisterende medlemmer). Der det er flere medlemmer i husstanden, kan medlem nr. 2, 3 osv betale kr. 160 for 2020.

Vipps.png

Det er noe fint med å være en del av et lag, og på et godt lag er det alltid plass til flere.

Sammen blir vi et stort lag som er godt rustet i kampen for en politikk som ser hele landet.

Du kan velge følgende alternativer for å melde deg inn:

Vipps: Velg «Send», søk opp Senterpartiet eller #12711, meld deg inn og betal kontingenten din med en gang.

• Registrer deg på Min Side (her kan du betale med kredittkort).

• Send SMS med kodeord SP til 2360 og fullfør registreringen. Medlemskapet blir da fakturert i etterkant.

Det er også mulig å ringe til oss, tlf. 23690100 eller sende epost til medlem@sp.no med din kontaktinformasjon for å bli medlem. Medlemskapet blir da fakturert i etterkant.

Senterungdommen

Er du under 30 år og ønsker å bli medlem i Senterungdommen, send SUL til 2360 eller vipps til #116656. Les mer om Senterungdommen her.

Senterkvinnene

Senterpartiet har en egen kvinneorganisasjon. Alle kvinnelige medlemmer i Senterpartiet og Senterungdommen kan bli medlem av Senterkvinnene. Dersom du melder deg inn via Min Side, kan velge "Senterkvinnemedlem" i tillegg til hovedmedlemskapet. Melder du deg inn via SMS, kan du sende SK til 2199 for å gi samtykke til medlemskap i Senterkvinnene. Et medlemskap i Senterkvinnene koster ikke noe. Les mer om Senterkvinnene her.

Min Side

Etter å ha blitt registrert som medlem, får du en bekreftelse på e-post. Da kan du logge deg inn på Min Side for å se og redigere informasjon om deg selv. Her kan du også betale kontingenten din med kredittkort.

Våre medlemmer er vår grunnstamme

Ditt medlemskap i Senterpartiet vil gjøre oss sterkere og bedre rustet til å oppnå gjennomslag for våre politiske mål og tiltak for et bedre samfunn, lokalt, nasjonalt og internasjonalt. Som medlem i Senterpartiet får du muligheten til å være med å utforme morgendagens politikk.

Hva får du som medlem?

• mulighet til å bli folkevalgt
  • mulighet til å være tillitsvalgt
  • invitasjon til arrangementer og møter
  • jevnlig informasjon om forskjellige politiske saker
  • medlemsbladet «Sentrum» to ganger i året
  • nyhetsbrevet «Sp-nyheter» på epost
  • tilgang til partiets interne debattforum og medlemsportal på https://innsiden.sp.no

Her finner du Senterpartiets nettbutikk.