Senterungdommen søker ny generalsekretær i 100 % stilling

Senterungdommen kjemper hver eneste dag for levende lokalsamfunn og trygghet i hele Norge, og nå trenger vi deg som ny administrativ lagleder for et av Norges mest aktive ungdomspartier.  Du vil få ta del i et veldig levende, tidvis hektisk, variert og spennende arbeidsmiljø.

Senterungdommen er Norges beste vennegjeng og landets mektigste ungdomsparti, og vi søker nå en ny administrativ lagleder for å vinne stortingsvalget i 2025 og bygge laget enda sterkere. Du vil få ta del i et veldig levende, tidvis hektisk, variert og spennende arbeidsmiljø i et av landets mest aktive ungdomspartier.

Generalsekretæren har ansvaret for den daglige driften av organisasjonen i samarbeid med leder, organisasjonssekretær og informasjonsrådgiver. Du vill jobbe med å videreutvikle Senterungdommen i ditt daglige arbeid, tilrettelegge for at andre får utløp for sitt engasjement og sikre trygg drift av organisasjonen.

Ansvarsoppgaver

Som generalsekretær får du en ansvarsfull, utfordrende og variert jobb i et kreativt og engasjerende miljø. Generalsekretæren har ansvaret for den daglige ledelsen og utviklingen av organisasjonen. I dette ligger ledelse av et kontor med minimum tre ansatte, og samarbeid med lederen om planlegging og samordning av virksomheten i organisasjonen.

Generalsekretæren har også ansvar for økonomistyring, saksforberedelser og oppfølging av vedtak i sentrale organer. I tillegg er generalsekretæren ansvarlig redaktør for nettsiden, samt ansvarlig for gjennomføring av nasjonale arrangement, og gjennomføring av Senterungdommens internasjonale samarbeid.
Det kreves av søkeren at du har organisasjonserfaring, har kunnskap om økonomistyring, gode samarbeidsevner og god muntlig og skriftlig framstillingsevne. Stillingen har en politisk dimensjon, og søkeren må derfor kunne identifisere seg med Senterpartiets politikk.

Søknadsfrist 9. april kl. 09

Lønn etter avtale. Kvelds- og helgearbeid må påregnes.

For mer informasjon kontakt leder Andrine Hanssen-Seppola på mobil: 413 38 683 / e-post: [email protected] eller generalsekretær Henrik Hageland mobil: 412 63 925 / e-post: [email protected]

Søknad og CV sendes til [email protected] innen mandag 9. april 2024 klokka 09:00.