Tor Erling Inderdal

Senterpartiets ordførerkandidat i Lierne er klar!

Lierne senterparti sin nominasjonskomite har nå klar det som vil være deres innstilling til førstekandidat på kommunevalglista for perioden 2023-2027. Nominasjonsmøtet er lagt til november.

Lierne senterparti sin nominasjonskomite avslører nå allerede det som vil være deres innstilling til topp-plassen på den nye kommunevalglista fra høsten 2023. Det formelle nominasjonsmøtet er først i november, men allerede nå er det klart at de kommer til å innstille på at senterpartiets

ordførerkandidat heter Tor Erling Inderdal (45).

Tor Erling Inderdal har tidligere vært daglig leder i Lierne Utvikling AS, som hadde oppdraget med omstillingsprogrammet i Lierne i 2015-2021. Han er nå daglig leder i Lierne Tre AS. Inderdal uttaler at dette har han skikkelig lyst til og gleder seg til å engasjere seg på denne måten for Liernesamfunnet videre.

Nominasjonskomiteen uttrykker stor glede og er veldig fornøyd med å ha klar en så dyktig og engasjert førstekandidat til toppen av senterpartilista for kommunevalget 2023.

Tor Erling Inderdal vil bli Lierne Senterparti sin ordførerkandidat til kommunevalget 2023.

For ev. spørsmål: Nominasjonskomiteen ved leder Lillian Bergli (41 55 99 98) eller nestleder Frits Totsås (97 07 22 02).