53353282631_7845756421_o

Andrine Hanssen-Seppola gjenvalgt som senterungdomsleder

Senterungdommen var i helga samlet til deres 74. ordinære landsmøte. Andrine Hanssen-Seppola (20) fra Troms ble gjenvalgt som leder i Senterungdommen. Med seg får hun Nils Forren (23) fra Trøndelag som politisk nestleder og Erik Lillebakken (23) fra Hedmark som organisatorisk nestleder.

53356727948_b567955a24_o.jpg

- Det er en stor ære å bli gjenvalgt til å lede Senterungdommen videre. Vi skal vinne stortingsvalget i 2025, og vi skal sørge for gjennomslag for unge og framtida vår i regjering. Sammen skal vi få gjennomslag for en streng men rettferdig narkotikapolitikk, sørge for at ungdom skal kunne bli bønder og gjøre det klinkende klart at vi sier står fast ved vårt nei til EU og EØS, sier den gjenvalgte Senterungdomslederen Andrine Hanssen-Seppola.

- Jeg er takknemlig for tilliten til å være nestleder for en så stor og viktig organisasjon som Senterungdommen er. Nå skal vi jobbe for å få flere gjennomslag i regjering. Samtidig skal vi nå peke ut en kurs som skal sikre levende bygder, beredskap i hele landet og valgseier i 2025!, sier politisk nestleder Nils Forren fra Trøndelag.

53354614496_9d17eef0d7_o_pe.jpg
Nils Forren (23), Trøndelag

.

- Jeg er svært ydmyk og takknemlig for landsmøtets tillit! Det er et stort ansvar, og med ærefrykt at en trer inn i sentralstyret i Norges mektigste ungdomsparti. Nå begynner jobben, og med oppbretta armer skal vi ruste Senterungdommen fram mot seier i stortingsvalget om to år. Sammen skal vi bygge organisasjonen fra grasrota og opp, sier organisatorisk nestleder Erik Lillebakken fra Innlandet.

53356843604_78b32f65aa_o_pe.jpg

Karen Elverum (25)

Trøndelag

3. styremedlem