Nær folk i hele Norge!

Hordaland

Nær folk i hele Hordaland

Ein desentralisert struktur er grunnleggande i vår ideologi. Å kunne gje innbyggjarar og næringsliv eit mest mogleg likt tilbod over heile landet er viktig for Senterpartiet.

Ledelse

Aktuelt i Hordaland

10.oktober 2019
Jeg ville ikke brukt akkurat de ordene, Erna!

Erna Solberg sin uttalelse i Stortingets trontaledebatt om at luftambulanseberedskapen aldri har vært bedre, har satt sinnene i kok. Lege Hanne Heszlein Lossius ber statsministeren om å slutte å servere usannheter, og politisk redaktør i Nordlys, Skjalg Fjellheim skriver at «Nå gjør du nordlendingene forbannet, Erna». Det er forståelig. For samtidig som statsministeren sto i Stortinget og fortalte røverhistorien om at regjeringen har styrket luftambulansetjenesten, sto tre flyambulanser i Finnmark på bakken grunnet mannskapsmangel.

09.oktober 2019
 Magnar Lussand til minne

Tidlegare fylkesordførar i Hordaland, Magnar Lussand frå Granvin, døydde 24.september, berre 74 år gamal. Hordaland Senterparti mista med det ein kjær og høgt respektert tillitsvald og ven.

Adresse: Vestre Murallmenningen 15, 5011 Bergen
Epost: hordaland@sp.no