2022 Wenche Skallerud, leder i Senterkvinnene

Bli med i Senterkvinnene!

Senterkvinnene sendte i forrige uke ut medlemsbrev til alle sine medlemmer. Hvis du ikke fikk dette, men ønsker å være med i Senterpartiets kvinneorganisasjon, kan det enkelt ordnes ved å sende en SMS til 2199, der du skriver SK.

Bildet: Leder i Senterkvinnene Wenche Skallerud

En av opplysningene i medlemsbrevet er at kurset Grønn Inspirasjon i år skal holdes 22.-23.oktober i Oslo. Vi vet at noen fylkeslag allerede planlegger å delta med flere deltagere, mens for andre fylker kolliderer det med andre arrangementer. Hvis datoen passer for deg, kan du delta helt på eget initiativ. Program og påmeldingslenke kommer snart.

I år skal en representant for Senterkvinnene være utsending til FNs generalforsamling for å representere frivillige organisasjoner som er opptatt av likestilling og utvikling. Litt om prosessen før avreise kan du lese her, og så kommer vi tilbake med flere reisebrev fra Linn Elisabeth Dregelid på vår nettside og FB-side etter hvert.