Storbyskolering

Bli med på Senterungdommens Storbyskolering!

Har du gått debatt i bygd og i by og tenkt, same-same but very different? Skal du gå skuledebatt i storby til hausten? Senterungdommen arrangerer storbyskolering 12.-14. mai på partikontoret i Akersgata 51 i Oslo.

Skuledebattar på storbyskular lever sitt eige liv og er eit heilt anna dyr enn me er vane med ellers. Senterungdommen har eit kjempepotensiale med å gjere gode skuleval på typiske “storby-skular” eller skular med “bypreg”. Me kjem til å bruke tida på å gjere oss kjend med viktige saker for senterungdommen, utfordre oss sjølv og kvarandre i skuledebatt og så skal me setje av tid til å bli kjend med dei andre deltakarane og veksle erfaringar!

Om du skal gå debatt på ein vidaregåande skule med “bypreg” bør du ikkje gå glipp av Senterungdommen si skulering! Fylkeslaga vurderar sjølv kva som reknast som “storbyskular”, tanken er å gje ei ekstra skulering til senterungdommar som skal gå dei litt tøffare debattane.

Lokallag/fylkeslag dekker billigste reisevei til alle deltakere.

Detaljert program kommer, men her er overordnet program

Fredag 12. mai

Oppstart i Oslo kl. 16.00