Bli kjent med Tove Henøen

Bosted: Tornes

Yrke: Ordfører i Hustadvika

Tidligere daglig leder i Fræna Næringsforum

Tidligere markedssjef/salgssjef i Scandic Seilet/Alexandra/Ålesund og Atlantic reiser

Eier av Spinn treningssenter i Elnesvågen

Tove er en aktiv dame som liker å være der det skjer. Sosialt samvær familie og venner prioriterer høyt i en hektisk hverdag. Hun elsker å være i fysisk aktivitet og benytter seg gjerne av naturen hele året. En av tingene hun setter mest pris på der hun bor er den flotte naturen og mulighetene den gir. Hun er stolt av å bo i en landsbrukskommune og det er viktig for henne at vi har attraktive tettsteder og byer. Hun har utdannelse innen reiseliv med bachelor i Reiseliv og Besøksledelse og er i gang med en mastergrad i Samfunnsendring, organisasjon og ledelse ved Høyskolen i Molde.

Tove vil stille til valg i år fordi hun ønsker å bidra til samfunnsutviklingen i Møre og Romsdal og at flere skal få gleden av å bo og jobbe i det fine fylket vårt.

Om hun må trekke frem enkeltsaker hun brenner ekstra for så er det utdanning og utenforskap, og tilrettelegging for utvikling av næringsliv i regionen.

Sjå alle kandidatane våre