Valgprogram-Orkland-forside

Valg 2023

Valgprogram-Orkland-forside.jpg

«MED HJERTE FOR HELE ORKLAND»
Orkland Senterparti er opptatt av å føre en helhetlig politikk som hensyntar, og er til nytte for både grendene og sentrum i kommunen vår. «Ta hele Orkland i bruk» OG «Med hjerte for hele Orkland» er slagord Senterpartiet har gått, og går til valg på. Vårt politiske regnskap viser at vi leverer resultater som gir slagordet innhold. Eksempler på tiltak som Senterpartiet har bidratt til i siste valgperiode er utbygginga av Meldal helsetun, Lensvik skole, ny brannstasjon på Orkanger, etablering av Norsk Kylling, etablering av travbane på Fannrem, planlegging av Ustmarka industriområde og Krokstadøra servicepark og aktivitetsområde. Vi har opprettholdt dagens skolestruktur og rullerende barnehageopptak. Vi har styrt Orkland trygt gjennom pandemi og i det pågående største flyktningmottaket noensinne. For Senterpartiet er det naturlig at vi fortsetter dette viktige arbeidet også i kommende valgperiode.

Last ned hele programmet her Last ned brosjyre her

Hvorfor stemme Sp? - Hva har vi gjort i inneværende periode