Senterkvinner Vestfold

Senterkvinnenes Landsmøte 2024

Senterkvinne avholdt denne helgen sitt Landsmøte på Grand Hotell i Larvik. Her var selvfølgelig Senterkvinnene i Vestfold representert.

Med gode debatter og god bredde i temaene var det klart at dette ble et møte som levde opp til forventningene. Fylkesleder Guri R. Nilsen og Anne Synnøve Hovland tok opp viktige temaer som skattlegging av barnetrygd og utvidelse av barseltiden etter fødsel.

Utviklingsminister Anne Beathe Tvinnereim, Barne- og familieminister Kjersti Toppe, Kathrine Kleveland og vår egen fylkesleder i Vestfold Sp Per-Asbjørn Andvik holdt innledninger i møte. Det ble vedtatt en egen politisk plattform for Senterkvinnene Grønn Feminisme og hele 12 resolusjoner. Det lover godt for videre arbeid med politikk i Senterkvinnene.

Bredden og temaene i Senterkvinnene er stor! Laget består av mange ulike kvinner som brenner for ulike saker. Sammen skapes det en god dynamikk og et trygt rom for kvinner i alle aldre.

Les mer om Senterkvinnene her

Er du kvinne og medlem av Sp? Da koster det ingenting å være medlem i Sentervinnene. Send SMS med kodeord: SK til 2199
For mer informasjon om medlemskap kan du klikke her