Gratulerer til alle senterpartister!

Tusen takk for innsatsen du la ned i valget. Du bidro til at vi vi gjorde det beste kommune- og fylkestingsvalget i partiets snart 100-årige historie!

Som følge av kommune- og fylkestingsvalget har vi nå langt flere med på laget vårt. Det gjør oss sterkere.

Senterpartiet tror på tette og gode fellesskap. Dette er en av grunnene til at vi har så stor kjærlighet til lokalsamfunnene i hele landet vårt. Vi mener at kloke avgjørelser fattes nær de som blir berørt. Derfor har vi de siste årene jobbet hardt med å stille lister over hele landet. Jeg er både stolt og glad for å kunne si at nesten hver eneste borger i Norge ved dette valget fikk mulighet til å stemme på en senterpartist i sin kommune. Og jeg er veldig glad for å kunne si at flere enn noen gang benyttet seg av denne muligheten.

Senterpartiet kjemper for å utvikle hele Norge, og vi er avhengige av engasjerte folkevalgte over hele Norge. Gjennom å ha lokale røster over hele landet, gjøres også den nasjonale politikken bedre. Våre stortingsrepresentanter får hver dag innspill om og innsikt i utfordringene som folk opplever rundt omkring i landet og hva som kan være mulige løsninger.  Denne kunnskapen skal vi bruke til å utvikle Senterpartiets politikk videre.

Tusen takk for din innsats for partiet, lokalsamfunnet ditt og landet!

Mvh Trygve

Her finner du alle valgresulta: