Senterkvinnene

Senterkvinnene er en selvstendig organisasjon innenfor Senterbevegelsen.
Senterkvinnene har eget sentralstyre og 10 aktive fylkeslag per august 2019.

Hva gjør Senterkvinnene?

Senterkvinnene har som oppgave å samle de kvinnelige medlemmer i Senterpartiet, som ønsker det, for å utvikle de senterpolitiske ideene. Gjennom politisk virksomhet, aktiv deltagelse i samfunnsdebatten og god og allsidig virksomhet, vil Senterkvinnene være med å skape økt fokus på samfunnsspørsmål som engasjerer kvinner.

Senterkvinnene ønsker også å være en aktiv pådriver for politikkutvikling, likestilling og skolering i Senterpartiet.

Hva får du fra Senterkvinnene når du registrerer deg som medlem:

Som medlem i Senterkvinnene får du tilgang til politisk informasjon, tilbud om kurs og samlinger, ett stort nettverk av andre politisk engasjert kvinner og mer til, men for å få dette tilbudet trenger Senterkvinnene at du gir oss ditt aktive samtykke. Dette gir du ved å svare SK på den SMS du akkurat har mottatt, eller ved å huke av at du ønsker medlemskap også i Senterkvinnene ved innmelding.

Hvorfor krav om aktivt samtykke:

Bakgrunnen for kravet om aktivt samtykke, er EUs personverndirektiv GDPR, som krever at alle må ta aktivt stilling til alle former for medlemskap.

Det koster ikke noe å være medlem av Senterkvinnene.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen.

Kontakt oss

Senterkvinnene er på Facebook. Følg oss gjerne der, så får du med deg det som skjer.

Følg Senterkvinnene på Facebook

For spørsmål og andre henvendelser ta kontakt med vår generalsekretær Ragnhild Saakvitne E-post: rs@sp.no og mobilnr 97651572

15.februar 2017

Aktuell person